Monday, June 22, 2009

It's Me >> TAG Simpan Lama Dlm Draft<<

Dah lama simpan TAG ni dalam Draft.... Dak Husna yang TAG. Suka betul dia tau...


1. Apakah perasaan anda sekarang?
:-( No feels

2. Saya nak makan?
Pizza + Cinnamon Roll + Sour Soup Juice

3. Saya tak suka?
Menunggu.... Leceh betul la kalau kena tunggu lama2

4. Impian saya?
Sekarang ni ade 2 target yang utama..... Nak abis study. Nak duduk umah sendiri... Impian sepanjang hidup dunia akhirat ialah memperoleh ketenangan hidup.

5. Haiwan yg saya tak suka?
Spesies anak2 haiwan berbulu.. Termasuklah anak ayam, anak itik, anak kucing, anak arnab... Geli le

6. Saya harapkan?
Hidup dan rezeki yg diberkati olehNYA

7. Jika boleh putarkan masa?
Nak balik masa umur 21~26... sebab masa tu terlalu leka bekerja tanpa dapat menikmati hidup yang sepatutnya.

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Berharap masa tu dah punya keluarga sendiri... Hidup sejahtera dgn mereka. Target nak ade Master dah masa tu...Dan juga may be tgh buat PhD kot... Hehehe... Berangan kan

9. Handphone saya adalah sebuah?
Gajet yg terpenting... Penghubung silaturahim antara diri dan org lain

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
2 kali... Kedua2nya bukan jodoh...

11. Saya suka pada....
Kedamaian dan ketenangan

12. Kawan-kawan saya?
Ramai la... sebab byk pindah2 sekolah... pastu masuk U.. pastu tukar2 keje.. Masuk U semula.... sekarang ni bertambah lagi dgn kawan2 Blog.. :-)

13. Pernah dikhianati?
Malas nak ingat2 la.. ade sekali dua rasanya

14. Senaraikan 8 orang yg nak di TAG.
...... Berenti kat sini je la. Org lain dah buat rasanya :-)

No comments:

Post a Comment

Berkaitan juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...