Friday, July 17, 2009

Jawab TAG HaSue

Humanggggg aiihhh... ade 30 soklan nak kena jawab. Sementara tgh free ni... elok jawab dulu... Sue dah jawab gak kat blog dia kat sini Kite layan eik... ape yg dia nak tau :-)

1. Bekas kekasih saya adalah :
~ seseorang yg telah meninggalkan alam nyata ini

2. Saya sedang mendengar :
~ mendengar hati berkata2

3. Mungkin saya patut :
~ bawa baju utk pegi gym dan bukan bawa swimming suit utk pegi club tghr ni

4. Saya suka :
~ buat ape yg sy suka pada waktu yg disuka

5. Sahabat-sahabat baik saya :
~ merupakan harta yg bernilai dan telah dipinjamkan Ilahi utk mengisi ruang2 di alam ini

6. Saya tak faham :
~ Kenapa sy dipilih utk soklam EXAM ni... (jaga2 Hasue.... yg dlm peti besi jgn lupa jwb)

7. Saya kehilangan :
~ segala barang kemas pada tahun 2008....

8. Ramai yang kata :
~ Saya anak bongsu.... Ade ke patut... Muka lembik sgt ke diri ini?? Musyhkil nihhhh

9. Makna nama saya :
~ xtau... sebab dah tanya My Lovely Mum & Dad.... dorang diam jek

10. Cinta itu adalah :
~ perkara yang memberi mcm2 perasaan kepada yg bercinta itu

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
~ cuba menyelesaikan masalah yg dihadapinya

12. Saya akan cuba :
~ menyelesaikan misi2 yang sedang dilalui

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~ dulu, kini dan akan datang :D

14. Telefon bimbit saya :
~ merupakan pemberian seseorang.... banyak cite pasal HP ni

15. Bila saya terjaga dari tidur :
~ celikkan mata dan bersyukur... akan tgk jam pukul berapa

16. Saya paling meluat bila :
~ ade kaki jaki (bermuka2)

17. Pesta/Parti adalah :
~ utk org bersuka ria... menghilangkan rasa resah sekejap

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
~ entah la ye..... banyak yg comel2

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~ sepanjang idup ni ade mcm2 rencah.... xtau nak pilih yg mana 1 idaman kalbu.

20. Hari ini :
~ Mr Kwrshii lum make a call lagi

21. Malam ini saya akan :
~ buat puding utk ex boss... InsyaAllah

22. Esok saya akan :
~ mcm biasa pagi2 naik bas pegi KL... ade kelas weekend ni

23. Saya betul-betul inginkan :
~ abis bayar utang study kat UTM dan juga mempunyai sebuah komputer utk kerja2 tesis saya. Selain itu... dipercepatkan jodoh.

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
~ ade sebiji bendasing dah hinggap kat bawah mata kiri

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
~ pusat membeli belah!!! huhuhuuuu

26. Makanan barat atau Jepun :
~ makanan barat ketika nafsu membara2... makanan jepun bila Mr Kwrshii yg belanja... Muahaha....

27. Bilik yang terang atau gelap :
~ bilik yg terang benderang utk study.... Bilik yg gelap utk tidossss...

28. Makanan Segera adalah :
~ makanan yg dah lebih 6 bulan x makan :-)

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Tghr ni nak pegi swimming n sauna

30. Siapa yang anda mahu TAG?
~ berenti sampai sini la.... perit jerih wooooo mau jawab 30 soklan EXAM.... Hehehe

No comments:

Post a Comment

Berkaitan juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...